Reklamacje i zwroty

Zwrot

 

W celu zwrócenia zakupionego towaru Klient powinien w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki poinformować Sprzedawcę o chęci zwrotu zakupu. (Przykładowy formularz jest zawarty w linku: zwrot). Oświadczenie można przesłać  pocztą elektroniczną na adres sklep@jakob-czapki.com, wpisując w temacie wiadomości “Zwrot”. Skontaktujemy się z Państwem jak dotrze do nas zwrot produktu.

Następnie w przeciągu 14 dni od  daty odstąpienia od umowy sprzedaży  Klient zobowiązany jest odesłać zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup na  adres:

 

JAKOB CZAPKI

ul. SZAFARZY 5

04-445 Warszawa

 

Zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania zwracanego towaru.

 

Reklamacja

O chęci złożenia reklamacji Klient może poinformować Sprzedawcę za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając oświadczenie na adres sklep@jakob-czapki.com, w temacie wiadomości wpisując “Reklamacja”.

Reklamowany towar wraz z wydrukowanym oświadczeniem oraz dowodem zakupu należy przesłać na adres:

 

JAKOB CZAPKI

ul. SZAFARZY 5

04-445 Warszawa

 

Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub telefoniczną.

Przjładowy formularz: reklamacja

* Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z błędnego użytkowania oferowanych produktów.